- اباذری، زهرا؛ نعمتی انارکی، لیلا(1389) آموزش حضوری و غیرحضوری دانشجویان کتابداری و اطلاع رسانی در ایران: مطالعه تطبیقی، فصلنامه کتاب، شماره 84، صص 21-6.
- اچ ترنر، جاناتان(1372) ساخت نظریه جامعه شناسی، ترجمه عبدالعلی لهسائی زاده، انتشارات نوید، تهران.
- ایزدی، صمد؛ صالحی، ابراهیم؛ قره باغی، محمد مهدی(1387) بررسی میـزان رضایت مندی دانشجویان با توجه به معیار نتایج مشتری مدل EFQM مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه مازندران، فصلنامه انجمن آموزش عالی ایران، سال سوم، شماره 1، صص 36-19.
- باقرزاده خواجه، مجید؛ مفتاحی خواجه، جلال(1387) بررسی و سنجش رضایتمندی دانشجویان از کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، فصلنامه علوم تربیتی، سال اول، شماره 4، صص 42-7.
- بختیار نصر آبادی، حسن علی؛ نوروزی، رضا علی(1385) بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان نخبه دانشگاه اصفهان از مؤلفه های آموزشی، مجله روانشناسی ، سال دهم، شماره 2، صص247-232.
- حاتمیفر،خدیجه؛ کاکو جویباری، علی اصغر؛ سرمدی، محمدرضا(1392) مطالعه رضایتمندی دانشجویان از ارائه خدمات دانشجویی در دانشگاه پیام نور، فصلنامه پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، شماره 70، صص 139-117.
- حیدری، دنا؛ ریاضی، زهره(1394) بررسی تأثیر ارائه ی کیفیت خدمات دانشگاه بر میزان رضایتمندی دانشجویان، مطالعه موردی دانشکده دامپزشکی شیراز، پایان نامه کارشناسی ارشد، پایگاه اطلاعات علمی ایران(گنج)، ایرانداک.
- رختی، طاهره؛ صدیقی، حسن؛ حجازی، یوسف(1386) بررسی میزان رضایتمندی دانشجویان دانشکده کشاورزی تهران و تربیت مدرس از روش ها و ابزارهای تدریس در دوره های آموزش عالی، پایان نامه کارشناسی ارشد، پایگاه اطلاعات علمی ایران(گنج)، ایرانداک.
- زنگنه، یعقوب (1381) تحلیل عوامل تاثیرگذار بر توسعه فیزیکی و ساخت اجتماعی- فضایی شهر مورد: شهر سبزوار، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس، تهران.
- سام دلیری، کاظم(1382) مطالعات پایه سنجش محرومیت نسبی در نظریه تدرابرت گر، فصل نامه مطالعات راهبردی، سال ششم، شماره چهار، شماره مسلسل22، صص 825-813.
- عادل، زهرا؛ عابدی، احمد؛ کجباف، محمد باقر(1389) بررسی اثربخشی آموزش شناختی با رویکرد اسلامی بر معناداری زندگی و رضایتمندی از زندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان، پایان نامه کارشناسی ارشد، پایگاه اطلاعات علمی ایران(گنج)، ایرانداک.
- محمدی، مهدی؛ ترک زاده، جعفـر(1390) مقایسه ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز، مجله پژوهش های برنامه درسی، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، دوره اول، شماره اول، صص 49-29.
- مرکز آمار ایران(1395)، سرشماری عمومی نفوس و مسکن، استان خراسان رضوی. تهران.
- Asare-Nuamah, Peter. (2017); “International Students’ Satisfaction: Assessing the Determinants of Satisfaction”; Higher Education Council SAGE Publications, 4(1) 44–59.
- DiBiase, David. (2004); “The Impact of Increasing Enrolment on Faculty Workload and Student Satisfaction Over Time”; Journal of Asynchronous Learning Networks, Vol. 8, No. 2, pp. 45–60
- Elizabeth Valle, Danielle. (2016); “ A Quantitative Evaluation of Service Priorities and Satisfaction of Online University Students”; PhD dissertation, Walden University.
- Elliot, K. M. and Healy, M. A. (2001); “Key Factors Influencing Student Satisfaction Related to Recruitment and Retention”; Journal of Marketing for Higher Education, Vol.10, No. 4, pp. 1–11.
- García-Aracil, A. (2009); “European Graduates’ Level of Satisfaction with Higher Education”; Higher Education, Vol. 57, No. 1, pp. 1-.12
- Hartman, D. E. and Schmidt, S. L. (1995); “Understanding Student/alumni Satisfaction from a Consumer’s Perspective: The Effects of Institutional Performance and Program Outcomes”; Research in Higher Education, Vol. 36, No. 2, pp.197–.712
- LeBlanc, Gaston. Nguyen, Nha. (1997); “Searching for Excellence in Business
Education: An Exploratory Study of Customer Impressions of Service Quality”; International Journal of Educational Management, Vol. 11, No. 2, pp. 72–79.
- LeBlanc, Gaston. Nguyen, Nha. (1999); “Listening to the Customer’s Voice:
Examining Perceived Service Value among Business College Students”; International Journal of Educational Management, Vol. 13, No. 4, pp.187–198.