انصاری، منوچهر؛ احمدپور داریانی، محمود، و بهروز آذر، زهرا. (1389). ویژگیهای فردی اثرگذار بر توسعه کارآفرینی اجتماعی در موسسههای خیریه استان تهران. توسعه کارآفرینی، 8(2): 64-37.
زایری، هاجر و خسرویپور، بهمن. (1398). کارافرینی اجتماعی راهبردی جهت حل مسائل اجتماعی یک جامعه. دومین همایش ملی نهادینهسازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی. ملاثانی: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، 22 آبان.
صالحی صدقیانی، جمشید. (1389). بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصههای رفتاری. توسعه کارآفرینی، 2(7)، 67-94.
طبیبزاده،سیدرضا. (1394). بررسی تعاریف کارافرینی اجتماعی و بحث پیرامون خلاهای برخی تعاریف با هدف تبیین این مفهوم. سیاست نامه علم و فناوری، 5(9): 22-5.
غلامرضایی، سعید و رحیمی فیضآباد. فاطمه. (1398). سازوکارهای نقش آفرینی دانشگاه در توسعه کارآفرینی اجتماعی. دومین همایش ملی نهادینهسازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی. ملاثانی: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، 22 آبان.
مالکی، رسول؛ ییلاق چغاخور، حمید؛ احمدوند، مصطفی. (1394). بررسی ویژگیهای کارآفرینی اجتماعی در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: اداره کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد). فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 62-41
ملکی، محمد مهدی؛ سالاری، صالح؛ کشمیری، محمد امین؛ و سروش، علیرضا. (1390). مفهوم شناسی کارآفرینی اجتماعی و مروری بر ابعاد و عوامل موثر بر آن. اولین کنفرانس دانشجویی کارآفرینی کشور، تهران: دانشگاه تهران، ۲۶ ص.
همایون، سیده کبری؛ یزدانپناه، مسعود، و منفرد، نوذر. (1398). اثرات سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی در توسعه پایدار روستایی. دومین همایش ملی نهادینهسازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی. ملاثانی: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، 22 آبان.
Baporikar, N. (2017). Boundaries and Challenges for Social Entrepreneurship. In I. Management Association (Ed.), Entrepreneurship: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (pp. 379-399). Hershey, PA: IGI Global. doi:10.4018/978-1-5225-1923-2.ch017.
Dees, J. (1998).
The meaning of “social entrepreneurship.” Comments and suggestions contributed fromthe Social Entrepreneurship Funders Working Group. Social Entrepreneurship: Need and Opportunity01-Wei-45241.qxd 2/14/2007 5:15 PM Center for the Advancement of Social Entrepreneurship. Fuqua School of Business, Duke University. Retrieved from
http://faculty.fuqua.duke.edu/centers/case/files/dees-SE.pdf
De Lange, D. & Dodds, R. (2017). Increasing sustainable tourism through social entrepreneurship", International Journal of Contemporary Hospitality Management, 29(7), https://doi.org/10.1108/IJCHM-02-2016-0096.
El Fasiki, H. (2011). Social Entrepreneurship: Meaning, Challenges, and Strategies. Lambert Academic Publishing.
Sloan, P., Legrand, W., & Simons-Kaufmann, C. (2014). A survey of social entrepreneurial community-based hospitality and tourism initiatives in developing economies: A new business approach for industry. Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 6(1) :51–61. https://doi.org/doi:10.1108/WHATT-11-2013-0045.