Document Type : Original Article
Authors
1 Ph.D. Student of Tourism Management, Tehran University of Science and Technology, Tehran, Iran
2 Ph.D. Student of Tourism Management, Tehran University of Science and Technology, Tehran, Iran...
3 Master of Urban Development, Kohdasht Municipality.
4 Master of Laws on Criminal Justice and Criminology, Kohdhast Municipality.
Abstract
Keywords
1) بهبودی، ریحانه، (1388)، تاثیر معاری ایرانی-اسلامی برانگاره ادراکی گردشگران اروپایی از ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
2) رابینز، پی استیفن(1384)، رفتار سازمانی، جلد اول، ترجمه پارسائیان و اعرابی، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ هفتم.
3) فیضی، کامران و تاتاریف سعید(1383)، بهبود کیفیت خدمات در پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فصلنامه مطالعات جهانگردی، دانشگاه علاوه طباطبایی، شماره5.
4) کاتلر، فیلیپ(1389)، مدیریت بازاریابی، مترجم: بهمن فروزنده، چاپ هشتم، اصفهان، نشر اموخته.
5) لاولاک، کریستوفر و لارن، رایت(1382)، اصول بازاریابی و خدمات، ترجمه ابوالفضل تاج زاده، تهران: انتشارات سمت، چاپ اول.