اکبریان رونیزی، سعیدرضا؛ رجایی، سید عباس (1397)، عوامل مؤثر بر وفاداری در گردشگری (مطالعه موردی: شهر قشم)، گردشگری شهری، دورة 5، شماره 2.
ایمانخان، نیلوفر، ایکانی، صدیقه، فخاریان، میثم، (1392)، بررسی تاثیر تعاملات مشتری با مشتری بر رضایت، وفاداری و تبلیغات شفاهی (مورد مطالعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهر سمنان)، نشریه پژوهشگر (مدیریت)، دوره دهم، شماره 32.
بلوچی، لیلا. نوری، ابوالقاسم.(1393)، بررسی رابطه تصویر سازمان، تصویر نام تجاری، کیفیت خدمات و رضایت مشتریان با صنعت بانکداری، مجله علمی- پژوهشی، پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری، سال چهارم، شماره اول.
حقیقی، محمد. میرا، سیدابوالقاسم. درستی، علی (1393) ارزیابی تأثیر عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان در صنعت رستورانداری، مطالعه موردی مجموعه رستورانهای زنجیرهای بوف. فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال چهارم. شماره 3.
راجی, زهرا. (1400). مروری بر پژوهشهای صورت گرفته در حوزه گردشگریمجازی در ایران. جغرافیا و روابط انسانی, 4(2), 1-10.
رحیمنیا، فریبرز، فاطمی، زهرا (1391)، بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری درتأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتلهای 5 ستاره مشهد، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین
طالقانی، شمسالسادات. بینیاز، جواد (1384). سنجش کیفیت خدمات الکترونیکی در شرکت قطارهای مسافری رجاء، مدیریت فناوری اطلاعات، 65-82.
شریعتی، امیرحسین، فروزان، نادیا (1390)؛ عوامل مؤثر بر شاخصهای کیفیت خدمات در آژانسهای گردشگری جنوب شهر اصفهان. فصلنامه مطالعات گردشگری. شماره 14.
فضلی، نفیسه (1398)؛ طراحی الگوی استاندارد کیفیت در مجتمعهای گردشگری، رساله دکتری در رشته برنامهریزی روستایی؛ به راهنمایی دکتر عبدالرضا رکن الدین افتخاری، دانشگاه تربیت مدرس.
کروبی, مهدی, بهاری, جعفر, بهاری, شهلا, بهاری, حامد, محمدی, سمیرا, بذله, مرجان. (1397). بررسی نقش واسط کیفیت ادراک شده در تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های 5 ستاره شهر تبریز). جغرافیا و روابط انسانی, 1(2), 780-789.
کروبی، مهدی. ابراهیمی، مهدی. قاسمپور، فائزه (1393)، بررسی رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتلهای 4 و 5 ستاره شهر شیراز) گردشگری شهری. شماره 1.
کروبی، مهدی. محمدیان، مجتبی(1388)، سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانههای تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. فصلنامه علوم اجتماعی. شماره 45.
کشکر، سارا. سلمان، زهرا. جباری، ژاله(1392) رابطه رضایتمندی و وفاداری با ویژگیهای پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز. مدیریت ورزشی، دوره 5، شماره 3.
اکرمی، آیدا (1393)، عوامل موثر بر اعتمادسازی کاربران فضای مجازی جهت استفاده از خدمات سایتهای گردشگری، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طاباطبایی، دانشکده مدیریت.
عبادی، سعید. حقیقی کفاش، مهدی و صحت، سعید (1395)، «رابطه رفتار فروش اخلاقی با وفاداری مشتریان در بیمه عمر»، پژوهشنامه بیمه، 26(4).
Ang, L., Dubelaar, C., & Lee, B.-C.” To trust or not to trust? A model of internet trust from the customer s point of view” In Proceedings of the 34th Bled Electronic Commerce Conference pp., Bled, Slovenia. (2001)
Barnes, S.J., Vidgen, R.T (2005)."Data Triangulation In Action: Using Comment Analysis To Refine Web Quality Metrics",13th European Conference on Information
Systems, ECIS 2005, Regensburg, Germany,26-28.
Chang, Hsin Hsin and Chen, Su Wen (2008), The impact of customer interface quality, satisfaction and switching costs on e-loyalty: Internet experience as a moderator, Computers in Human Behavior, Vol. 24, pp: 2927–2944
Che-Hui,L & Miin-Jye,(2015), Online hotel booking: The effects of brand image, Price, trust and value on Purchase intentions, Asia Pacific Management Review, 1-9.
Chen, Ching-Fu. & Myagmarsuren, Odonchimeg. (2016) Exploring relationships between Mongolian destination brand equity, satisfaction and destination loyalty, Tourism Economics, Vol.16, No.4,
Gkoumas, A., (2019) Evaluating a standard for sustainable tourism through the lenses of local industry Heliyon 5 (2019) e02707
Lee, Younghwa & A. Kozar, Kenneth. (2007). Investigating the effect of website quality on e-business success: An analytic hierarchy process (AHP) approach. Decision Support Systems, 42, 1383–1401.
Lin, H. F (2007), The impact of website quality dimensions on customer satisfaction in the B2C e-Commerce context," Total Quality Managemen, vol. 18, no. 4, pp. 363–378.
Lu, Y., Deng, Z. H., & Wang, B. 2007. Analysis and evaluation of tourism e-commerce websites in China. International Journal of Services Economics and Management 1(1), 6-22.
Tan, K. C., & Pawitra, T. A. (2001). Integrating SERVQUAL and Kano’s model into QFD for service excellence development. Managing Service Quality: An International Journal, 11(6), 418-430
Wang, Youcheng. (2008). Web-based Destination Marketing Systems:5. Assessing the Critical Factors for Management and Implementation. International of tourism research, 10, 55–70.