ارشادی، م.، رضایی، ن.، و باقریحسینآبادی، ر. (۱۳۹۹). ارزیابی تأثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی بر کارآفرینی زنان در خانههای کارآفرینی شهرداری تهران. مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان، 18(۴)، 33-68.
اشراقیسامانی، ر.، کریمی، ط.، واحدی، م.، و صیده، ط. (۱۳۹۵). چالشهای کارآفرینی روستایی در استان ایلام. راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 3(5)، 57-63.
بادزبان، ف.، رضائیمقدم، ک.، و فاطمی، م. (1399الف). آموزش کارآفرینی و تأثیر آن بر عملکرد کسبوکارهای زنان روستایی. فصلنامه علمی پژوهشی کارافن، 17(3)، 69-84.
بادزبان، ف.، رضائیمقدم، ک.، و فاطمی، م. (1399ب). تحلیل میزان تابآوری زنان روستایی با بهرهگیری از مقیاس کانر-دیویدسون. فصلنامه سیاستنامه علم و فناوری، 10(1)، 39-50.
بادزبان، ف.، رضائیمقدم، ک.، و فاطمی، م. (1399ج). کارآفرینی در کسبوکارهای کوچک و متوسط زنان روستایی استان فارس: کاربرد مقیاس تابآوری در طول عمر کسبوکار. راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 7(۱۳)، 12-23.
بادزبان، ف.، رضائیمقدم، ک.، و فاطمی، م. (1400). تحلیل عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط زنان روستایی استان فارس. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 7(2)، 1-18.
بوذرجمهری، خ.، و قنبری، ن. (1393). اشتغال زنان در کسبوکارهای کوچک و نقش آن در توسعه اقتصادی روستاها. همایش ملی زن و توسعه پایدار روستایی. دانشگاه فردوسی مشهد، (23 مهرماه).
خبرگزاری مهر. (1399). تعداد صندوقهای حمایت از توسعه کشاورزی. برگرفتهشده از (22/5/1400): mehrnews.com/xSxGD
سعدی، ح. (۱۳۹۲). ارزیابی اقتصادی کسبوکارهای کوچک زنان روستایی (بررسی موردی: استان همدان). اقتصاد کشاورزی، ۷(3)، 85-41.
عقیلی، م. (۱۳۹۵). رابطه نیروی کار زنان و توسعه اقتصادی کشورهای اسلامی. مطالعات اجتماعی و روانشناختی زنان، 14(۲)، 86-63.
فغانی، س. (1399).
الگوی متفاوتِ کارآفرینی برای زنان روستایی. برگرفتهشده از (19/5/1400):
https://b2n.ir/k06503
قنبری، ی.، و برقی، ح. (1394). بررسی نقش فعالیتهای کشاورزی زنان روستایی در توانمندسازی اقتصاد خانوار (مطالعه موردی: بخش برزک شهرستان کاشان). راهبرد توسعه، 48، 62-76.
کاشف گنجدرهدر، م.، رضائیمقدم، ک.، و فاطمی، م. (1401). شناسایی ویژگیهای کارآفرینانه، عوامل حمایتی و ایستار اعضای شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان کرمان. جغرافیا و روابط انسانی، 4(4)، 399-416.
کاظمی، ع.، و مقیمی، ب. (1397). بررسی موانع توسعه کارآفرینی زنان در ایران با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی. فصلنامه علمیـپژوهشی زن و جامعه، 9(2)، 249-273.
گلکارفرد، م.، رضائیمقدم، ک.، و فاطمی، م. (۱۳۹۸). واکاوی مقایسهای زمینههای کارآفرینی زنان روستایی استان فارس. راهبردهای کارآفرینی در کشاورزی، 6(12)، 35-47.
محمدپور، پ. (۱۳۹۷). نقش زنان روستایی در توسعه پایدار کشاورزی با تأکید بر اثر بخشی فعالیتهای آموزشی-ترویجی در ترویج تولید محصول سالم (مطالعه موردی: مناطق روستایی شهرستانهای لنگرود و رودسر). فصلنامه علمی-پژوهشی مطالعات برنامهریزی سکونتگاههای انسانی، 13(4)، 989-1002.
ممیز، آیت الله.، و قاسمی، ش. (1392). بررسی عوامل مؤثر در توسعه کارآفرینی زنان. رشد فناوری، فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، 9(35)، 15-21.
میرترابی، م.، حجازی، ی.، و حسینی، م. (1391). بررسی تأثیر ویژگیهای فردی و خانوادگی زنان روستایی بر انگیزه مشارکت آنها در فعالیتهای کشاورزی. مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان، 10(1)، 149-167.
وزارت جهاد کشاورزی. (1392). تاریخچه فعالیتهای شرکت مادرتخصصی صندوقهای حمایت از توسعه سرمایهگذاری در بخش کشاورزی. برگرفتهشده از (7/5/1400): https://sfida.ir
یعقوبیفرانی، ا.، و جلیلیان، س. (۱۳۹۴). اثرات اقتصادی و اجتماعی مشاغل خانگی زنان روستایی در شهرستان اسلامآباد غرب. فصلنامه اقتصاد فضا و توسعه روستایی، 4(2)، 93-113.
یعقوبیفرانی، ا.، سلیمانی، ع.، و موحدی، ر. (۱۳۹۳). تحلیل عوامل مؤثر بر کارآفرینی زنان روستایی. مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان، 12(4)، 7-42.
Badzaban, F., Rezaei-Moghaddam, K., & Fatemi, M. (2021). Analyzing the individual entrepreneurial resilience of rural woman. Journal of Global Entrepreneurship Research. https://doi.org/10.1007/s40497-021-00290-1.
Chen, X., Kotha, S., & Yao, X. (2009). Entrepreneur passion and preparedness in business plan presentations: A persuasion analysis of venture capitalists funding decisions. The Academy of Management Journal, 52(1), 199-214.
Fatoki, O. (2018). The impact of entrepreneurial resilience on the success of small and medium enterprises in South Africa. Sustainability, 10(7), 2527.
Gaertner, W., Shaver, K., & Gatewood, E. (1995). A longitudinal study of cognitive factors influencing start-Up behaviors and success at venture creation. Journal of Business Venturing, 10(5), 371-391.
Gatewood, E., Brush, C., Cartner, N., Greene, P., & Hart, M. (2004). Woman entrepreneurs, growth, and implications for the classroom. 2004 Coleman Foundation White Paper Series for the United States Association for Small Business and Entrepreneurship.
Mathew, V. (2010). Woman entrepreneurship in Middle East: Understanding barriers and use of ICT for entrepreneurship development. International Entrepreneurship and Management Journal, 6(2), 163-181.
Rezaei-Moghaddam, K., Karami, O., & Fatemi, M. (2019). The comparative analysis of marketing activities among rural women entrepreneurs in fars province, Iran. Journal of Global Entrepreneurship Research, 7(14), 57-66.
Steiner, A., & Alterton, J. (2015). Exploring the contribution of rural enterprises to local resilience. Journal of Rural Studies, 4, 30-45.
Ullah khan, R., Salmzadeh, Y., & Hussain, M. (2021). Factors affecting woman entrepreneurs’ success: A study of small and medium-sized enterprises in emerging market of Pakistan. Journal of Innovation and Entrepreneurship, 10(1), 11.